יום שבת, 20 בנובמבר 2010

"אחי, אתה לא יודע איך בא לי לכתוב את פוסט ה100$"

מוזה של יום שבת בלילה, עייפות לא חסרה אחרי סוף שבוע רגוע לחלקינו ולא רגוע בכלל לאחד מאיתנו (כן אפשר להגיד לו שהוא מסכן ומביך) למרות שעוד כמה שעות חוזרים לבסיס לעוד שבוע, נכתוב את הפוסט הזה.

זה קרה ביום שלישי, המשפט נזרק לאוויר לאחר שבערב אחד בו ארבעתנו עסוקים בשגרה היומיומית עושים יחד 65$. הסכום הזה אומנם הוא עדין מיניאטורי אבל זה כסף, כסף בלי השקעה כספית. ממשיכים לעבוד אבל זהו לערב יום שלישי. הייתה עליה. למי שלא זוכר בערב הראשון שעבדנו הרווחנו 56$. מכובד, עליה זה טוב אבל כמובן שאף אחד מאיתנו לא מסתפק בסכום הזה. אנחנו רוצים יותר. דיברנו בטלפון על מה שהיה בערב וזה בא: "אחי, אתה לא יודע איך בא לי לכתוב את פוסט ה100$" עם המון אמונה הגיע התשובה מהצד השני: "אחי, זה יותר קרוב ממה שאתה חושב".

יום רביעי בערב, חתונה של אחות של אחת הידידות. אפטר מהצבא וכולם מתייצבים בבית אחד, חוץ מהמסכן למעלה שיוצא רק למחרת הביתה (וזה לא אומר שהוא לא יכול לעבוד). שעה 17:00 אחר הצהרים, מנסים לדחות כמה שיותר את שעת ההתארגנות לחתונה כדי להרוויח עוד כמה דק' ולהביא עוד כמה דולרים לחשבון. זה נגמר בצעקות על זה שלא רוצים לאחר לחופה (את מי שזה מעניין בסופו של דבר לא איחרנו וכמו שאומרים, בקרוב אצלנו).

שניים מאיתנו הלכו לחתונה. אם היינו זוכרים את הסכום בו השארנו את החשבון לפני שהלכנו לחתונה ההינו רושמים אבל עכשיו מגיע העיקר. הדקו את החגורות, קחו כוס מים. אנחנו בחלק הזה התרגשנו, הרמנו לחיים, שאט של יגר ועוד כוס של וודקה רדבול (וזה לא רק בגלל שהיינו בחתונה). כל הערב הודעות עדכון בפלאפון. עוד 16 דולר, עוד 12 דולר, עוד 22 דולר, עוד 4 דולר וזה המשיך והמשיך והמשיך. המצב רוח היה בשמיים. אתה פשוט מקבל כוחות מחודשים ועף באוויר מההתלהבות. כל החתונה התרגשנו והיינו צמאים לקבל עוד מידע ואמרנו לעצמנו "איך אנחנו לא חלק מזה" ולאחרים אמרנו "אתם רואים מה זה, אנחנו בחתונה ונכנס לנו כסף" התגרות קלילה בגלל הזלזול שניכר באוויר על זה שאנחנו עושים כסף דרך האינטרנט או במילות הזלזול היותר פופולריות "מה זה החארטה הזאת".

עכשיו לחלק המעניין שאם אתם עקביים אתם ישר תחפשו את זה בפוסט כי זה צבוע בירוק. 195$. כן, זה הסכום בו הגענו בערב יום רביעי. אין ספק שעברנו את ה100 דולר להם חיכינו. הרגשה טובה, המון מוטיבציה להמשיך, כיף גדול למרות שהיום חופש של יום חמישי לא אושר, אפשר ללכת לבלות יום שישי בשקט ועוד הרבה משפטים כמו זה נאמרו בערב יום רביעי. כל שיא חדש יכול לעשות לך את היום.

השאיפה שלנו עכשיו היא גדולה יותר ואנחנו בטוחים שאת היעד הכספי לחודש אנחנו נעבור בכיף עם הרבה עשיה ולמידה, כי זה הדרך כאן: למידה, עשיה, כיף.

בהצלחה עם ה100$ הראשונים שלכם,

מזלווף :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה