יום שבת, 20 בנובמבר 2010

פוסט 100$, כמעט.

השעה 22:00, מוצאי שבת ה20/11/2010. ארבעתנו יושבים בגינה של אחד החברה לאחר שפונקנו באדממה, קרקרים משולשים ולבנה מההורים. כמובן ששנים מאיתנו הלכו לעשות קצת סידורים וחזרו עם איזה שטות מחשמלת להקפיץ את החבר'ה. חשמלנו את כל הבית והמשכנו לעבוד.

מטרת הפוסט היא לסכם את השבוע. חייבים לציין, שבוע מוצלח לשבוע ראשון! אומנם, שבוע לא פשוט. עליות וירידות, נפילות מוטיבציה לאחר יום כושל של 3.25 דולר, אבל גם זה קורה, נספר על זה בהמשך. אבל, את הסיכום של השבוע אנחנו סוגרים בחיוך. מעל ל450 דולר בסיכומו של שבוע שבו עבדנו כל אחד בזמנו הפנוי (3 שעות פחות או יותר) והערב עוד לא נגמר, ממשיכים לעבוד גם עכשיו.

ההרגשה מצוינת. כל אחד מאיתנו סוגר את השבוע בהרגשה טובה עם מוטיבציה ללמוד שיטות חדשות ולפתוח אופקים חדשים בשיווק שותפים. אחד מאיתנו גם עף פה על השולחנות כי הוא הביא 600 שקל בוינר אבל כבר דיברנו בפוסט הראשון שזאת לא השיטה.

אז בכמה מילים אחרונות נסכם את השבוע. התחלנו את השבוע בעליה עד שהגיע נפילת המוטיבציה הגדולה ביום שישי. היעדים לחודש מופיעים לנו מול העיניים כל הזמן והמטרה היא לא להגיע אליהם אלא לעבור אותם. נמשיך עם הלמידה ונמשיך לעדכן.. אנחנו חייבים כמה פוסטים.

אז למי שלא הבין, את ה100$ עברנו בכיף. זה אפשרי וכל אחד יכול לעשות את זה.

שבוע טוב,
מזלווף :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה