יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

מתחילים!

הנה מגיע הפוסט הראשון שלנו ואפשר להגיד שאנחנו מעט מתרגשים! אחרי הרבה זמן של חיפוש אחר עבודה הגיע הרגע בו החלטנו מה אנחנו עושים עם עצמנו והחלטנו לתעד את הכל! כאן מתחילה ההקדמה שלנו!

תאריך התחלה: 15/11/2010.

בטח אתם שואלים מי אנחנו, כרגע, לא נחשוף את השמות שלנו רק נחשוף את השם העיסקי שלנו, מזלווף. הצוות שלנו מורכב מ4 חברים טובים שהתאחדו לשם מטרה אחת ויחידה (שתרוץ ביחד עם עוד כמה מטרות ויעדים) ששווה לפתוח בשבילה בקבוק שמפניה ולפנק ברקע של מחיאות כפיים, כ-ס-ף!!

למי שחשב שמדובר בכסף קל, אז נעצור אותו כאן. לא, לא מדובר בכסף קל. אנחנו לא מתכוונים למלא טפסי טוטו, לוטו ומה שביניהם וללמד אתכם להמר על הסיכוי הנכון. את הכסף שלנו נרוויח (ביושר!) בשתי שיטות: שיווק רישתי ושיווק שותפים. בחרנו להתחיל בשיווק שותפים מכיוון שעומדת בפנינו האפשרות להתחיל לשווק מבלי לשים אפילו פרוטה אחת.

בשיווק שותפים העבודה היא רבה ויכולה להיות מייאשת מאוד. נורא קל לעזוב את המחשב, ללכת לפתוח את המקרר או לעבור לפייסבוק כדי לדבר עם עוד כמה חבר'ה. כשעוסקים בשיווק שותפים צריך לעשות הרבה שיעורי בית. ללמוד הרבה, להשקיע, להתמיד ולא להתיאש, לא להתיאש, לא להתיאש. חשוב לזכור כי כל יום מביא בפניו אתגרים חדשים, למידה וחשיפה לדברים חדשים!

אנו יוצאים למסע ארוך שלאורכו אנו הולכים ללמוד הרבה, להתנסות ולנסות, ליפול, אך רק לצורך עליה, להנות והמטרה שלשמה התכנסנו, לעשות כסף :)

נשתדל לעדכן בכל יום על המתרחש.. נשמח אם תעקבו ותשאלו את כל השאלות.

מזלווף :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה