יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

היום הראשון

בוקר של יום שני, תאריך 15/11/2010. נפגשים 3 מחברי מזלווף אצל אחד החבר'ה ועוד חבר אחד שמטייל לו ברחבי ירושלים וגולש על האינטרנט של הכותל (על חשבון ה'). כל אחד מגיע עם מחשב נייד, מחברת, עט ויומן. וואלה אנשים רציניים.

התחלנו את היום בלמידה. למדנו את השיטה הראשונה בשיווק שותפים, שיטה שלא צריך לבזבז בה שקל. התחלנו לקרוא ולאחר מספר פסקאות החלטנו שאנחנו קופצים למים העמוקים ויוצאים לדרך. אנחנו מודעים לזה שיהיו עליות וירידות אבל התשוקה לראות את הדולר הראשון שנכנס בלי להשקיע אגורה הייתה שווה כל רגע.

ישבנו ועמלנו קשות. לא נשקר לכם, ישבנו מהשעה 11 וחצי בבוקר עד השעה 2:00 בלילה. כמובן שבאמצע היתה לנו שבירת שיגרה קטנה על מנת לאוורר את העיניים, כי אחד מאיתנו כבר צריך משקפיים, וגם בשביל לאכול (חשוב לפעמים). אבל! בסופו של דבר, העבודה השתלמה. סימנו את היום עם 56$ בחשבון (על ההתרגשות של הדולר הראשון שנכנס נספר כבר בהזדמנות אחרת). אומנם זאת משכרות של 2 תאילנדים ליום ועבדנו 4 תאילנדים (כן, בסופו של דבר הוא חזר מהכותל) אבל תבינו, מי שלא מתחיל בקטן לא מצליח. גם אם היינו עושים רק 4 דולר באותו היום, היינו מאושרים.

למי שמעוניין להתחיל ללמוד על שיווק שותפים, אנו ממליצים לקרוא את הספר "אבא עשיר, אבא עני". זה ישנה לכם את כל התפיסה!

עד כאן לעכשיו,

מזלווף :)

2 תגובות:

  1. באיזו שיטה לא צריך להשקיע כסף בהתחלה?
    אני אשמח לדעת... תודה :)

    השבמחק
  2. תמשיך לקרוא ולעקוב.. מבטיחים לעדכן :)

    השבמחק